Nytt år – Ny markedsplan?

Gode resultater starter med en god plan. Opplever du at tiden fort blir spist opp, og at markedsføring er noe av det første som bortprioriteres?

“A fool with a plan is better than a genius with no plan”. 
-T. Boone Pickens

Dialecta er et reklamebyrå lokalisert på Lillehammer, Gjøvik og Vinstra. Vi er 12 medarbeidere med ulike fagområder. Vårt oppdrag er å gjøre din bedrift synlig på alle flater. 

Andreas Halsa jobber som prosjektleder og rådgiver. Han har lang fartstid i Dialecta, og er klokkeklar på at god planlegging gir gode resultater.

-Ved å ligge i forkant med en god plan blir det lettere å sørge for konstant, god synlighet og å sørge for å ha dekning i hele kundereisen, sier Andreas. 

Har du kommet i gang med planlegging av markedsaktiviteter for 2023? Kontakt oss!

Ligg i forkant med god planlegging

-Se for deg din viktigste målgruppe. Hva kan være nyttig informasjon for dem? Hva trigger dem eller tilfører dem verdi? I hvilke kanaler finner vi din målgruppe? Dette legger grunnlaget for planene vi lager, sier Andreas. 

Ligger du i forkant med planlegging, blir det også bedre tid til å evaluere og optimalisere tiltak etter hva som gir best resultater. 

-Vi tilpasser planer etter budsjett og størrelse på din bedrift.

Les også: slik planlegger du markedsaktivitetene dine

Hvordan er det å jobbe med oss i Dialecta? 

Vi starter prosessen med et møte hvor vi kartlegger vi hva dere dere har behov for av hjelp og tjenester. 

  • Hva ønsker bedriften å oppnå?
  • Hvilke mål har dere?
  • Hvem skal dere snakke til? 

– Vi er opptatt av å bli godt kjent med deg og din bedrift, for å legge grunnlaget for et best mulig samarbeid, forteller Andreas. 

Fordeling av oppgaver

Noen bedrifter har behov for å sette bort hele jobben, noen ønsker å holde i mye selv. Vi legger planer etter din bedrifts forutsetninger og ønsker. 

-Vi kan bistå med planlegging, strategi, posisjonering, rådgivning, innholdsproduksjon, grafisk design, profilering, nettsider, podkast, film og foto, sier Andreas. 

Hva inneholder planen? 

Planverket vil inneholde en oversikt over tiltak og aktiviteter fordelt på en kalender med budsjetter. Det vil være naturlig å se på målsettinger, kampanjer, innholdsproduksjon til nettside og sosiale medier, kanalvalg, målgrupper og de ulike stegene i en kundereise. 

-Når tiltakene settes i gang vil vi evaluere og analysere hva som har fungert, og hva som kan gjøres bedre. Dette er et kontinuerlig arbeid som må følges tett, sier Andreas. 

Kom i gang

Ta kontakt med Andreas for et uforpliktende møte for å skape de beste forutsetningene for å lykkes i 2023. 

Referanser

Vi ønsker dere en riktig god jul og godt nytt år!

Vi ønsker dere en riktig god jul og godt nytt år!

I denne høytiden ønsker vi å rette en varm og takknemlig hilsen. Året som har gått har vært en spennende reise for oss hos Dialecta, fylt med utfordringer, lærdom og gleder. Vi er stolte over de prosjektene vi har hatt en glede av å jobbe med, og det har vært givende å se resultatene av vårt samarbeid.

Er du klar for å forvandle idèer til resultater?

Er du klar for å forvandle idèer til resultater?

Dialecta er et reklamebyrå med 13 kreative hoder spredt over kontorer på Lillehammer, Gjøvik, Brumunddal og Vinstra. Vi har bred kompetanse innen alt som omhandler markedsføring.

Hva er en merkevare?

Hva er en merkevare?

Hva er det, og hvordan skaper man en sterk merkevare? Start merkevarebyggingen i riktig ende sammen med oss.

Vi er mer enn en leverandør

Vi streber etter å være en lett tilgjengelig ressurs og samarbeidspartner, fremfor å bare være en leverandør. Du kan alltid ta kontakt for en uforpliktende samtale.

Kontakt oss

Send oss gjerne en forespørsel på