Dialecta » Strategi og merkevarebygging

Strategi og merkevarebygging

En tydelig strategi er grunnmuren i all merkevarebygging. Ta en tydelig posisjon og sett din merkevare på kartet.

For å bli en tydelig avsender i markedet, må du vite hvem dere er og hvor dere skal.

Vi har en utviklet en arbeidsmetode som heter Navigator. Navigator er en strategiprosess hvor vi gjennom en workshop sammen med nøkkelpersoner fra din bedrift diskuterer mål, posisjonering, konkurrenter og styrker så vi kan hjelpe din bedrift å ta en unik posisjon i markedet.

Gjennom en Navigator-prosess dukker det opp mange spørsmål å ta stilling til, som det er både interessant og essensielt å diskutere seg gjennom. Hva skal du velge og hva skal eventuelt velges bort for å nå dine mål?

Når kunder etterspør en ny nettside eller logo, er det nyttig å ta et skritt tilbake for å få oversikt over det store bildet, slik at kommunikasjon og budskap i alle kanaler blir tydelig og unik.

Hva er resultatet av Navigator?

Du får en klokkeklar plan for din merkevare og kommunikasjon, et tydelig visuelt uttrykk med overbyggende budskap, slagord og klar posisjon å ta i markedet. Prosessen gir et solid grunnlag for å utarbeide en markedsplan som viser hvordan din merkevare skal kommuniseres fremover.

Navigator er et solid verktøy for å tydeliggjøre egen strategi og for oss å bli kjent med deg som kunde.

Les mer om Navigator.

Nysgjerrig? Ta kontakt med Line eller Andreas for et uforpliktende møte.

Skroll til toppen