Siste nytt

Er din nettside up to date?
Ønsker du en moderne nettside som du enkelt kan administrere? Er det på tide å strukturere og fornye innholdet ditt?

Beslutning angående Google Analytics
Datatilsynet har fullført behandlingen av saken relatert til Google Analytics.

Hva er en merkevare?
Hva er det, og hvordan skaper man en sterk merkevare? Start merkevarebyggingen i riktig ende sammen med oss.

Verdensdag for kreativitet og innovasjon
I dag feirer vi hvordan kreativitet og innovasjon kan skape positive endringer og gjøre verden bedre.

Hils på vår nye kommunikasjonsrådgiver Magdalena
Vi gleder oss til å bli bedre kjent og styrke laget med ny kompetanse - hjertelig velkommen til Dialecta

Gratis grunnkurs i digital markedsføring
Vi har laget et grunnkurs i digital markedsføring der vi vil lære deg hvordan du kan markedsføre bedriften din på nett, og hvordan du kan bruke digitale verktøy til å nå ut til kundene dine på en effektiv måte.

Frokostmøte: Viktige vurderinger og valg i digital kommunikasjon
Tid: tirsdag 7. mars kl. 08.15–10.00, frokost kl. 08.00Sted: Gründerparken, Nygata 22 A 3. etasje, Brumunddal

Derfor må du oppgradere til Google Analytics 4
Bruker du Google Analytics Universal (UA) til å måle aktiviteten på nettsiden din? Google innfører nå en ny versjon av verktøyet, som må implementeres om man fortsatt ønsker å måle aktiviteten på et nettsted.

Dialecta fyller 20 år!
I januar 2003 ble Dialecta stiftet og vi er stolte av å se tilbake på 20 år i en bransje som definitivt har endret seg mange ganger siden oppstarten.

Pause-Quiz
Dialecta feirer 20 år i 2023, men hvor godt kjenner du til Dialecta? Ta vår lille Pause-Quiz.

Nytt år – Ny markedsplan?
Gode resultater starter med en god plan. Opplever du at tiden fort blir spist opp, og at markedsføring er noe av det første som bortprioriteres?

Tips til god synlighet i Google
Google søkeord (adwords) er en av kanalene som gir mest valuta for pengene, da brukeren gjerne allerede er interessert i det du selger. Google ads gjør veien kortest mulig til at brukeren kjøper ditt produkt.