Visuell identitet
Et gjennomtenkt design gir din merkevare personlighet, tillit og gjenkjennelse.
Oppfattelse i markedet har stor betydning. God og gjennomtenkt kommunikasjon påvirker denne oppfattelsen i positiv retning.
Når vi skal bistå våre kunder med å utvikle et budskap og en identitet stiller vi fire grunnleggende spørsmål:
- Hvem er du? (Identitet)
- Hvor skal du? (Målgrupper og mål)
- Hvorfor skal du dit? (hva er motivasjon bak målet)
- Hvordan skal du komme dit? (Budskap og virkemidler)
Smakebiter av tidligere arbeid:



Vi vet at førsteinntrykket har stor betydning. Vi vet også at det samme gjelder andre-, tredje- og fjerdeinntrykk. Gjennomtenkt design og god kommunikasjon er avgjørende for å fremstå som en tydelig og sterk avsender. Alt dette er et fag – vårt fag, som vi gleder oss til å bistå deg med.
Vi hjelper deg med:
- Strategi og idé
- Design
- Budskapsutvikling
- Foto – film – tekst
- Ny designprofil med malverk
- Brandbook (hvordan profilen brukes)
Flere godbiter fra porteføljen:



Designere i særklasse
Vi er stolte av å ha designere på laget med finslipt estetisk sans, kreativitet og strategisk kompetanse. Kontakt oss for å gi din merkevare et skikkelig løft.
Referanser

Logo og profil for Sjusjøen Renhold
Visuell identitet og budskap
Vi har laget logo og profil for Sjusjøen Renhold som utfører renhold på Sjusjøen, Hafjell, Lillehammer og Nordre Ringsaker.

Elektrofagenes Arbeidsutvalg (EAU)
Visuell identitet og budskap
Vi har designet logo for Elektrofagenes Arbeidsutvalg – en forening for opplæringskontor innen elektrofagene.

Bli med landslaget!
Dialecta har jobbet med posisjonering av Furuseth AS i markedet.

Nye norske rekorder hver dag for Rekord System
Dialecta har laget overbyggende budskap og annonse-serie for Rekord System.