Om Dialecta
Dialecta gir din bedrift en synlighetsboost!
Navnet Dialecta stammer fra en hypotese som den østerrikske forskeren Dr. Hegel kom frem til på slutten av 1800-tallet. Han forsket på språket som kommunikasjonsform. Hypotesen ble kalt «The Hegelian dialecta» og betyr problem – reaksjon – løsning.
Dialecta er et reklamebyrå med 13 ansatte fordelt på kontorer på Gjøvik, Brumunddal, Lillehammer og Vinstra. Vi har bred kompetanse innen markedsføring.
Bred kompetanse
Vi jobber med merkevarebygging, markedsstrategi, innholdsproduksjon, foto, filmproduksjon, podcasting, tekstforfatting, sosiale medier, utvikling og drift av websider, og digital markedsføring som måles, evalueres, korrigeres og virker. Dialecta utvikler logo og profil, grafisk design og produksjon, samt produkter som trykksaker, skilting, profileringsartikler og bil-dekor.
Vår viktigste jobb er å skape god synlighet for både små og store bedrifter på digitale og trykte flater. Vi har et bredt kundegrunnlag innen bransjer som reiseliv, landbruk, håndverkere, hytteutvikling og private virksomheter innen industri og handel.
Din markedsavdeling
Vi startet opp i 2003 da Vinstra trykk og reklame, Gausdal Trykkeri og Gjøvik Grafiske som slo seg sammen til Dialecta Kommunikasjon. Vi har gjennom 20 år utviklet oss fra å være trykkeri til å bli et komplett reklamebyrå.
Istedenfor å ansette en egen markedsansvarlig får du ved å bruke oss 13 medarbeidere i din markedsavdeling, akkurat når det trenger det. Med dette grepet får du større kompetanse og stor bredde i ditt markedsarbeid.
Vi gleder oss til en prat med deg – kontakt oss!
Referanser
Vi har utvidet Dialecta-laget!
Si hei til vårt nyeste tilskudd i Dialecta – Marthe Høie, som kommer inn i rollen som prosjektleder og rådgiver Bli bedre kjent med Marthe her
Er du klar for å forvandle idèer til resultater?
Dialecta er et reklamebyrå med 13 kreative hoder spredt over kontorer på Lillehammer, Gjøvik, Brumunddal og Vinstra. Vi har bred kompetanse innen alt som omhandler markedsføring.
Hva er en merkevare?
Hva er det, og hvordan skaper man en sterk merkevare? Start merkevarebyggingen i riktig ende sammen med oss.