Merkevarebygging på 1-2-3

Folk danner sine egne bilder og oppfatninger av en merkevare. Så her gjelder det rett og slett å ta føringen for hva du vil at folk skal assosiere med din bedrift/merkevare.

1. Tydelig posisjon
Finn noe som gjør deg unik, ta en tydelig posisjon, skap og fortell en engasjerende historie.

2. Visuell identitet
Skap en visuell «verktøykasse» med logo, farger, typografi, bildespråk og designelementer som skaper gjenkjennelse og en enhetlig opplevelse hos mottakeren.

3. Målgrupper/kunder
Definer hvem du henvender deg til, sett deg inn i kundens reise fra interesse til kjøp, og se dette i sammenheng med valg av ulike plattformer/kanaler.

Vi er mer enn en leverandør

Vi streber etter å være en lett tilgjengelig ressurs og samarbeidspartner, fremfor å bare være en leverandør. Du kan alltid ta kontakt for en uforpliktende samtale.

Kontakt oss

Send oss gjerne en forespørsel på